Posturi vacante în administrația publică locală din județul Constanța, scoase la concurs
Administrație locală
Autorități locale din județul Constanța scot la concurs mai multe posturi vacante. Astfel, Serviciul Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanța caută inspector, clasa I, grad principal pentru Serviciul Agenţia Fiscală nr. 3, Primăria orașului Năvodari – are nevoie de un şef birou pentru Biroul Disciplină în Construcţii – Urbanism – Amenajare Teritoriu, Primăria Ovidiu – auditor, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Audit iar Primăria Municipiului Constanţa caută trei consilieri manager de proiect gradul IA pentru Compartimentul manageri proiecte.
Astfel, Serviciul Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanța organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă determinată a funcției publice de execuție temporar vacantă, de inspector, clasa I, grad principal – Serviciul Agenţia Fiscală nr. 3.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
De asemenea, trebuie să îndeplinească și câteva condiţii specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice cum ar fi:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;
- cunoştințe de operare PC – nivel de bază;
- cunoștințe de limbă străină – limba engleză, nivel bază.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 19 martie – 26 martie 2018, între orele 13:00-14:00: perioada pentru depunerea dosarelor;
- 02 aprilie 2018, ora 10:00: probele suplimentare, testarea cunoştinţelor de operare calculator: Word, Excel – nivel bază şi testarea cunoștințelor de limbă străină: limba engleză – nivel bază;
- 02 aprilie 2018, ora 13:00: proba scrisă;
- data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanța, bd. Tomis nr. 112, județul Constanța, telefon 0241/488.564, e-mail [email protected].
Și în cadrul aparatului de specialitate al primarului Orașului Năvodari are loc un concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacante de şef birou – Biroul Disciplina în Construcţii – Urbanism – Amenajare Teritoriu. Concursul este organizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici.
Condiţiile specifice necesare pentru participarea la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt următoarele:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea inginerie economică în construcţii;
- studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani;
- cunoştinţe operare calculator: cunoştinţe de bază, dovedite cu documente care să ateste competenţele, emise în condiţiile legii, potrivit nivelului solicitat;
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 10 aprilie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
- 23 aprilie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
- data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Tot Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacante de auditor, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Audit din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Ovidiu, judeţul Constanţa.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 10 aprilie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
- 30 aprilie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
- data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs pentru ocuparea a trei posturi contractuale vacante din cadrul Compartimentului manageri proiecte, mai exact are nevoie de trei consilier manager proiect gradul IA.
Participanții trebuie să aibă studii superioare absolvite cu diplomă de licență – specialitatea științe economice, inginerie civilă, inginerie electronică și telecomunicații, cunoștințe operare calculator nivel bază atestat cu certificat de absolvire; 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului.
Proba scrisă se va desfăşura în data de 11.04.2018, ora 10.00, iar interviul în data de 13.04.2018, ora 10.00.
Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro. Date de contact: tel. 0241/488.137, fax 0241/488.147, e-mail [email protected].