„Bezna totală” a clienților Telekom a fost explicată. Un echipament a cedat
Economie
Rețeaua mobilă a gigantului Telekom România a cedat luni! Astfel, între orele 14.00 și 21.30, clienții operatorului telefonic au fost într-o „beznă totală”, ei neputând utiliza serviciile mobile.
Potrivit bugetul.ro care au solicitat reprezentanților de la Biroul de Relații Media și Comunicare Externă România explicații în legătură cu problemele de ieri, aceștia au precizat că totul s-a produs din cauza unui echipament care a cedat.
„Situatia a fost cauzata de un echipament care a cedat, în contextul mai larg al unor lucrari de modernizare si de crestere a capacitatii retelei mobile.Specialistii nostri au depus toate eforturile pentru solutionarea problemelor in cel mai scurt timp posibil”, a transmis Telekom România, prin Dina Cernahoschi, Media Relations & External Communication Project Manager, pentru Bugetul.ro.
Mai mult, reprezentanții celui de-al treilea jucător de pe piața de telefonie mobilă ne-au asigurat că rețeaua mobilă este complet funcțională, „începând de aseară, de la ora 21:30.
„Le multumim clientilor nostri pentru rabdare si pentru sustinerea echipelor tehnice care au depus eforturi uriase pentru rezolvarea problemelor”, le-au mai spus cei de la Telekom România clienților.