Câți elevi și profesori au avut acces la activitațile online. Detalii transmise de ISJ Constanța

Învățământ
În zilele de 17 și 18 martie, au fost solicitate directorilor unităților de învățământ din județul Constanța date despre accesul elevilor la activitățile de învățare online.
– din luna martie și până acum, unii elevi și-au achiziționat dispozitive, alții au primit de la autoritățile administrației publice locale, de la agenți economici, de la unitățile de învățământ etc, așadar numai o nouă centralizare va oglindi mai apropiat de realitate necesarul actual de echipamente;
– discuții cu autoritățile administrațiilor publice locale se poartă permanent, unii chiar au demarate proiecte de HCL, proceduri de achiziții (alții au și rezolvat toate problemele de la nivelul comunității), însă demersurile le aparțin și detaliile trebuie solicitate dumnealor;
„Astăzi am primit instrucțiuni de la Ministerul Educației și Cercetării, legate de completarea datelor în Sistemul Informatic Integrat al Învățământului din România – SIIIR, directorii unităților de învățământ având obligația ca până pe 4 mai să completeze rubrici nou create, în legătură cu accesul elevilor și al cadrelor didactice la activitățile de învățare online. Așadar, în scurt timp vom avea o centralizare și la nivelul IȘJ, și la nivelul MEC”, transmite inspectorul șef al ISJ Constanța.