Dacă îți doreșți să menții un bronz perfect și frumos în lunile de vară trebuie să ții cont că și alimentația te poate ajută în acest sens. 

Apa este unul dintre aliații de care vorbim astăzi, chiar dacă nu este aliment ori nutrient. Dacă îți doreșți să mențîi culoarea bronzului în sezonul cald, nu uită să bei cât mai multă apă. Hidratarea pielii se face nu doar de la exterior, așa că acest proces înseamnă și un mare efort intern al organismului.

Nu subestima acest pas în ce privește menținerea unui bronz frumos, deoarece un consum optim de apă chiar va face diferența și chiar vei vedea cât de mult va dura culoarea bronzului tău dacă te hidratezi așa cum trebuie, specifică doc.ro.

După unii specialișți, este bine să încercăm să bem cel puțin 8 pahare cu apă pe zi. Explicația pentru care trebuie să ne hidratăm este simplă: apă ajută la prelungirea viețîi celulelor noastre. Iar printre acestea se află și celulele din pielea bronzată, chiar de la suprafață ei. În plus, consumul de apă are beneficii și pentru pielea, unghiile și părul tău.

Mănâncă alimente bogate în betacaroten

Experții spun că betacarotenul este un compus chimic organic, sintetizat, care conține un pigment roșu-oranj care se găsește în foarte multe fructe și legume. Gândește-te la culoarea pe care o au: cartofii dulci, mango, morcovii și dovleacul pentru a-ți da seama de câteva exemple de surse de betacaroten. Iar cercetările au arătat că prin consumul unor cantități mari de astfel de alimente, pielea noastră va părea mai închisă la culoare. Așa că ai un motiv în plus pentru a mânca fructe și legume (surse de betacaroten): ele te vor ajută să îți mențîi culoarea bronzului vara această.

Cele mai bune surse naturale de betacaroten sunt cartofii dulci, caisele, mango și mai ales morcovii. Așa că atunci când mergi la plajă ori la piscină ori pleci în concediu, nu uită să iei cu ține și câteva gustări sănătoase: optează pentru fructe și legume colorate, bogate în betacaroten, care îi oferă pielii tale un aspect frumos, nuanțând-o și întrețînând rezistență bronzului tău.

Alți aliați care favorizează un bronz frumos

Pentru un bronz perfect vara această, poți apela, așadar, la anumite alimente care te vor ajută (de la interior) să îți mențîi bronzul mai mult timp, fără să îți afecteze în mod negativ pielea. Mai mult, acestea sunt alimente foarte sănătoase, care se vor integra perfect în dietă ta, iar un alt avantaj este că pe multe dintre ele le poți folosi la prepararea unor smoothie-uri delicioase.

Acizii grași Omega 3 care se găsesc din abundență în peștele gras de mare adâncime și în produse, precum uleiul de măsline și nucile (fructele cu coajă lemnoasă) sunt excelente pentru sezonul cald, când vrei să menții un bronz rezistent și frumos, pentru că acești aliați îmbunătățesc elasticitatea membranelor celulare și echilibrează funcționarea acelor hormoni răspunzători de hidratarea și de depozitele de grăsimi din derma.

În plus, uleiul de măsline și nucile conțîn și vitamina E, care are acțiune antioxidantă, fiind un ingredient care se găsește în multe suplimente pentru menținerea sănătățîi pielii.

Când morcovii sunt consumați cu regularitate și în moderație, pielea noastră se adaptează la o nuanță mai naturală și cu un aspect mai sănătos.

Roșiile, cartofii dulci, pepenele galben (cantalup) și caisele – La fel că în cazul morcovilor, și aceste fructe și legume bogate în carotenoide îmbunătățesc culoarea pielii, iar în același timp îți asigura și alte beneficii pentru sănătate.

Aceste legume cu frunze de un verde închis ar trebui să facă parte din alimentația ta, împreună cu broccoli, pentru că sunt câțiva aliați care contribuie la pielea strălucitoare și mențîn culoarea bronzului.

Deși acest ulei de măsline nu conține carotenoide, antioxidanțîi și acizii grași esențiali Omega 3 din compoziția să îi vor oferi pielii tale un plus de hidratare de la interior, iar pielea va avea un aspect sănătos. În acest mod, bronzul va rezistă mai mult, întrucât pielea este hidratata.

Alimente bogate în vitamina E

Această vitamina este unul dintre cei mai importanți nutrienți pentru o piele sănătoasă, pentru că protejează împotriva daunelor și ajută în ce privește producția de colagen și de elastina. Unele alimente care conțîn vitamina E sunt: semințele de floarea-soarelui, spanacul și avocado.

Grăsimile naturale, neprocesate, împreună cu acizii grași Omega 3 pe care îi găsim în unele tipuri de peste gras și în semințele de în, sunt esențiale pentru capacitatea organismului de a regenera țesuturile pielii. Grăsimile mononesaturate, precum cele din avocado, nuci și uleiul de măsline susțîn, de asemenea, acest proces.

Așa că îți poți hrăni pielea de la interior, dacă vrei să mențîi culoarea bronzului vara asta. Poți opta pentru unele suplimente alimentare care conțîn mai multe tipuri de Omega, care îți protejează pielea și care lupta contra inflamației.

Alți aliați sunt uleiul de măsline, fructele de pădure (căpșunele, etc., care pot întări fibrele de colagen), nucile braziliene, guava, piersicile, ananasul, somonul, ciocolată neagră, migdalele, lamaiele.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Introduceți aici numele dvs.