Delta Dunării, Maramureșul, litoralul și Capitala sunt principalele puncte de atracție ale celui mai nou clip de promovare făcut de către ministerul Turismului. Secretarul general în cadrul Ministerului Turismului, George Bogdan Borună, a declarat astăzi, în cadrul unui seminar internațional care a avut ca temă agricultura ecologică văzută ca un pilon de susținere al Turismului Responsabil în Delta Dunării. 

Campania pe care autoritățile o vor lansa în scurt timp prezintă România ca destinație turistică 365 de zile pe an. Germania, Israel, Franța, Italia și Marea Britanie sunt țările în care va fi lansat prima dată.

Ateneul Român, Castelul Bran, mocănița sunt printre atracțiile turistice care apar în imaginile noului videoclip. Iar ca protagoniști îi regăsim pe fostul tenismen Ilie Năstase și pe naistul Nicolae Voiculeț.

Clipul de aproape 3 minute a costat 35 de mii de euro. Realizarea lui a durat 4 luni.

De asemenea, reprezentantul ministerului Turismului a precizat că anul acesta bugetul de promovare a ministerului Turismului s-a triplat comparativ cu cel de anul trecut.

Ultimul clip oficial de promovare turistică a României a fost făcut în 2012. Iar în 2009, Elena Udrea lansa la Paris clipul campaniei Romania, the Land of Choice, în care erau protagoniști erau Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Introduceți aici numele dvs.