OMD Mamaia-Constanța RENUNȚĂ la colaborarea cu firma care a creat logo-ul stațiunii
Administrație locală
Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța a transmis în această dimineață un comunicat de presă prin care anunță încetarea colaborării cu agenția de creație grafică, Blue Sky Advertising SRL. Decizia a fost luată în unanimitate de către membrii prezenți la Adunarea Generală a Acționarilor, de luni, 17 iulie 2023. OMD Mamaia Constanța va continua procesul de branding al stațiunii iar în acest sens va fi lansat un concurs național de soluții.
Conducerea OMD a luat această decizie în urma scandalului de săptămâna trecută legat de asocierea logo-ul stațiunii Mamaia, propus de agenția Blue Sky Advertising SRL, cu cel al unui complex rezidențial din Spania. Pentru serviciile deja prestare nu se va face nicio plată anunță reprezentanții OMD:
„Decizia conducerii OMD de a pune capăt colaborării cu Blue Sky Advertising SRL vine ca urmare a prejudiciului de imagine suferit de stațiune, în ultimele zile.
Lansarea campaniei de promovare a fost grav afectată de asocierea brandului Mamaia cu elemente grafice care nu reprezintă esența acestuia.
Odată cu rezilierea contractului, elementele de branding propuse de agenție, logo, slogan, manual de identitate vizuală, nu vor mai fi folosite de OMD. În condițiile în care drepturile de proprietate intelectuală nu vor fi transferate, în cadrul contractului nu va fi efectuată nicio plată”, se arată în comunicat.
OMD Mamaia-Constanța anunță că în perioada următoare se va organiza un concurs național de soluții, pentru crearea unui brand nivelul standardelor internaționale actuale, care să reflecte corect identitatea stațiunii Mamaia:
„Un juriu de specialitate, selectat la nivel național, va evalua propunerile tuturor agențiilor și artiștilor grafici, care vor alege să se înscrie în competiție. Pentru a încuraja o participare cât mai largă, OMD își anunță și intenția de a oferi premii pentru propunerile selectate„, se arată în informarea transmisă.
Concursul se va întinde pe o perioadă mai lungă de timp care să permită artiștilor grafici dezvoltarea de creații unice, în baza brief-ului oferit. „Propunerea selectată în urma concursului va servi ca fundament al strategiei de marketing și va susține eforturile de promovare a stațiunii pe parcursul următorilor ani„, argumentează reprezentanții OMD.
Citește și: