Primăria Poarta Albă a achiziționat serviciile de dirigenție de șantier pentru înființarea rețelei de gaze a comunei
Administrație locală
Autoritățile locale din Poarta Albă au achiziționat recent serviciile de dirigenție, dar și cele pentru verificarea tehnică a proiectului de înființare a rețelei de gaze pe raza localității – faza D.T.A.C. Proiectul, care are ca termen de finalizare 31 decembrie 2023, vizează realizarea unei rețele inteligente de distribuție gaze naturale cu o lungime de aproximativ 57,448 km.
Primăria Poarta Albă a achiziționat, în aceste zile, contractul care vizează serviciile de dirigenție de șantier pentru lucrări de înființare a rețelei de distribuție gaze naturale în comună. Contractul a fost predat pentru suma de 114.983,20 lei unei firme din Valu lui Traian, S.C. Consult Primo Partener S.R.L.
De asemenea, tot luna aceasta, Primăria a predat și contractul de „verificare tehnică a proiectului faza D.T.A.C. – Verificarea tehnică a proiectului faza P.T.E. şi a dispoziţiilor de şantier – Verificare tehnică a proiectelor de branşamente”.
Valoarea contractului a fost de 113.100 lei, iar de această lucrare se va ocupa P.F.A. Răileanu Mihaela-Nicoleta.
Reamintim că proiectul de înființare a rețelei de gaze naturale este co-finanţat prin Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, iar valoarea totală a proiectului este de 49.880.490,04 lei, din care valoarea cofinanțării U.E este de 34.086.461,62 lei(85%), restul finanţării fiind asigurată de la bugetul naţional 6.015.257,94 lei (15%) și valoare eligibilă inclusiv TVA de 8.011.916,68 lei.
În urma implementării proiectului se vor realiza 1.862 de racorduri la rețeaua de distribuție din care 1783 pentru gospodării individuale, 61 pentru blocuri și 18 pentru institutii publice.
Citește și:
Ce firmă va executa lucrarea de înființare a rețelei de distribuție gaze în comuna Poarta Albă