În primele 6 luni ale anului 2019, județul Tulcea – Delta Dunării continuă să fie în preferințele turiștilor români și străini, cu un numar de 55.620 vizitatori, menținându-se pe același trend din anul 2018.

Asociația de Management al Destinației Turistice Delta Dunării a continuat și în anul acesta activitatea care a făcut posibilă, în anul anterior, o creștere record a numărului de turiști în Delta Dunării și în județul Tulcea.

AMDTDD a contribuit activ la dezvoltarea și promovarea destinației turistice Delta Dunării și a județului Tulcea, urmărind în mod prioritar, crearea și promovarea unui produs turistic integrat, bazat pe elemente de multiculturalitate, tradiții, meșteșuguri, gastronomie locală și biodiversitate, și implicit consolidarea platformei de parteneriat public – privat. Unul dintre principalele obiective ale Asociației de Management al Destinației Turistice Delta Dunării constă în dezvoltarea și promovarea unui turism responsabil, turism lent, de vizitare, practicat de turiști educați,  care știu pentru ce aleg Delta Dunării.

Destinația turistică reprezentată de județul Tulcea, vine în completarea armonioasă a frumuseții și unicității Deltei Dunării, la care se adaugă drumul cetăților antice si medievale, drumul vinului dobrogean, precum și triunghiul mânăstirilor, ce oferă o experiență inedită oricărui turist care vizitează județul Tulcea.

Activitățile AMDTDD s-au concentrat atât pe menținerea Deltei Dunării în preferințele turiștilor români și străini, cât și pe identificarea, definirea și remedierea aspectelor care încă pot împiedica dezvoltarea durabilă a turismului deltaic.

Câteva dintre problemele la a căror rezolvare AMDTDD și partenerii săi lucrează necontenit sunt: lipsa unor standarde clare de cazare și alimentație, lipsa predictibilității, numărul redus al ghizilor de turism autorizați, cazarea și transportul la negru, neachitarea taxei de acces în Rezervația Biosferei Delta Dunării.

În paralel cu strategia de dezvoltare a turismului deltaic, AMDTDD a continuat și în prima parte a anului 2019 acțiunile de promovare, prezentând destinația turistică Delta Dunării și județul Tulcea la Târgul de Turism al României, la Târgul de Turism ITB Berlin și la Fishing & Hunting Expo 2019, urmând ca în a doua parte a anului să fie prezentă la Târgurile de turism de la Londra și Barcelona.

De asemenea, au fost organizate mai multe press-tripuri și info-tripuri în Județul Tulcea și în Delta Dunării, precum și evenimente comune cu televiziuni naționale și cu parteneri media ai asociației. Unul dintre cele mai reprezentative evenimente pentru atragerea turiștilor străini , a fost vizita de informare a membrilor Federației Internaționale a Jurnaliștilor și Scriitorilor de Turism din Spania, Belgia, Slovacia și România, având drept rezultat promovarea potențialului turistic din județul Tulcea și Delta Dunării,  la nivel național și internațional.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Introduceți aici numele dvs.