Primăria Comunei Limanu organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuţie vacante, de inspector, clasa I, grad profesional superior – Birou Urbanism, Cadastru și Amenajarea Teritoriului.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licență sau echivalentă în domeniul urbanism, arhitectură, inginerie în domeniul construcțiilor;
  • perfecționări/specializări în construcții, lucrări edilitare;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice minimum 7 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 27 februarie 2019, ora 10.00: proba scrisă;
  • 01 martie 2019, ora 10.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la Primăria Comunei Limanu, cu sediul în comuna Limanu, str. Castanului nr. 32, jud. Constanţa, telefon: 0241/858.204.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Introduceți aici numele dvs.