Primăria Mereni continuă angajările. Post nou scos la concurs

Primăria Comunei Mereni organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuţie vacante, de inspector, clasa I, grad profesional superior. 

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
  • studii de lungă durată absolvite cu diplomă de licență;
  • vechime minimă în specialitatea studiilor – 7 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 22 februarie 2019: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 05 martie 2019, ora 11:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Mereni, Str. Libertății nr. 112, județul Constanța, telefon 0241/859.203 sau 0765/255.299.

Citește și:

Angajări pe bandă rulantă la Primăria Mereni. Ce posturi sunt scoase la concurs

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Introduceți aici numele dvs.