Șase posturi scoase la concurs la Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare, Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Dobrogea

Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare, Filiala Teritorială de Îmbunătățiri Funciare Dobrogea (ANIF), organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de conducere/execuție vacante a mai multor posturi.

Posturile pentru care se organizează concurs sunt următoarele:

• pentru postul de șef birou II din cadrul Biroului Resurse Umane de la sediul filialei sunt necesare studii universitare cu diplomă de licență în domeniul fundamental științe inginerești, științe sociale ramura de știință: Științe juridice sau științe economice, certificat/atestat operare PC nivel mediu (World. Excel, internet), certificat/atestat inspector/referent resurse umane și certificat/atestat/adeverință manager resurse umane. Vechimea necesară pentru ocuparea postului este de peste 3 ani vechime studii superioare.

• pentru postul de șef serviciu II din cadrul Serviciul Tehnic, Investiții, Achiziții, Contracte de la sediul filialei sunt necesare studii universitare cu diplomă de licență în domeniul fundamental științe inginerești (domeniul îmbunătățiri Funciare și dezvoltare rurală/Amenajări și construcții hidrotehnice), cunoștințe operare PC nivel mediu (World, Excel, internet) și atestat/adeverință cursuri de manager. Vechimea necesară pentru ocuparea postului este de peste 3 ani vechime studii superioare.

• pentru postul de șef birou II în cadrul Biroului Administrativ de la sediul filialei sunt necesare studii universitare cu diplomă de licență, cunoștințe operare PC nivel mediu (World, Excel, internet) și atestat/adeverință cursuri de manager. Vechimea necesară pentru ocuparea postului este de peste 3 ani vechime studii superioare.

• pentru postul de consilier IA în cadrul Biroului Administrativ de la sediul filialei sunt necesare studii universitare cu diplomă de licență și cunoștințe operare PC nivel mediu (World, Excel, internet). Vechimea necesară pentru ocuparea postului este de peste 2 ani în funcție.

• pentru postul de șef birou II în cadrul Biroului operațional de la Unitatea de Administrare Constanța Nord sunt necesare studii universitare cu diplomă de licență în domeniul fundamental științe inginerești (domeniul îmbunătățiri Funciare și dezvoltare rurală/Amenajări și construcții hidrotehnice), cunoștințe operare PC nivel mediu (World, Excel, internet) și atestat/adeverință cursuri de manager. Vechimea necesară pentru ocuparea postului este de peste 3 ani vechime studii superioare.

• pentru postul de șef birou II în cadrul Biroului operațional de la Unitatea de Administrare Constanța Sud sunt necesare studii universitare cu diplomă de licență în domeniul fundamental științe inginerești (domeniul îmbunătățiri Funciare și dezvoltare rurală/Amenajări și construcții hidrotehnice), cunoștințe operare PC – nivel mediu (World. Excel, internet) și atestat/adeverință cursuri de manager. Vechimea necesară pentru ocuparea postului este de peste 3 ani vechime studii superioare.

Angajarea pensionarilor se va fiice cu contract individual de muncă pe durată determinată de 12 luni.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 09 mai 2019, ora 16.00 termen limită de depunere a dosarelor;
  • 17 mai 2019, ora 10.00/ 12.00 – proba scrisă;
  • 23 mai 2019, ora 10.00/ 12.00 – proba interviu.

Relații suplimentare se pot obţine la Agenția Națională de îmbunătățiri Funciare, Filiala Teritorială de îmbunătățiri Funciare Dobrogea, cu sediul în Constanța, Str. Zburătorului nr. 4, cod poștal 900419, tel. 0241 654010.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Introduceți aici numele dvs.