Horia Constantinescu, președintele ANPC a declarat, la B1 TV, că echipele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului vor fi prezente, ca în fiecare an, pe litoral, iar turiștii nemulțumiți de serviciile oferite pot sesiza acest lucru pe pagina Autorității.
“Noi avem echipe de permanență la nivelul întregii țări, cele care sunt la dispoziția consumatorului când aceștia, eventual, se confruntă cu o situație care le pune în pericol sănătatea, viața sau interesele economice. Comandamentul îl începem săptămâna viitoare în zona de litoral și sigur vom desfășura și în celelalte stațiuni turistice.
Cel mai important lucru pe care trebuie să-l aibă în vedere consumatorii e respectul de sine și când se confruntă cu produse sau servicii de proastă calitate, să nu ezite să ne transmită o sesizare pe pagina Autorității sau la numărul de urgențe unde, chiar dacă nu răspunde nimeni, e un robot telefonic care preia aceste mesaje ce vor fi ascultate și gestionate corespunzător”, a declarat Horia Constantinescu.
Telefonul consumatorului este 021.95.51, iar sesizările online se pot face pe pagina sesizari1.anpc.ro.