Țeapa caselor de marcat self-checkout: Jumătate dintre tinerii clienți ai magazinelor FURĂ produse
Știrile zilei
Mai mult de jumătate dintre cumpărătorii din Generația Z (1989-2012) preferă casele de marcat cu autoscanare – și chiar și-ar schimba magazinul preferat pentru a beneficia de ușurința oferită de casele de autoservire, potrivit noilor date furnizate de Avery Dennison – dar nu neapărat pentru că sunt independenți sau introvertiți.
De fapt, o treime dintre tinerii cumpărători au recunoscut că au furat în timp ce scanau produsele la self-checkout, notează The New York Post.
Potrivit unui sondaj recent realizat de LendingTree în rândul a 2.000 de americani, aproape jumătate dintre respondenții din Generația Z au declarat că fură cel mai scump articol din coșul de cumpărături, în timp ce doar 37% au spus că ar fura doar lucruri de strictă necesitate.
Dar unii au spus că acest comportament infracțional este un mijloc de răzbunare.
„Avem atât de multe companii cărora nu le pasă de clienții lor, ci doar de a face bani”, a dezvăluit un adolescent pentru Vice în 2020.
La acea vreme, a existat o creștere a numărului de sfaturi și trucuri de furt din magazine care au devenit virale online.
Lanțuri populare precum Costco și Wegmans au început să regândească mașinile de autoservire la sfârșitul anului trecut. Walmart chiar a retras aceste case din trei dintre locațiile sale din New Mexico.
Tehnologia care ar putea reduce furturile
Dar nu toate magazinele suferă aceleași pierderi. Amazon, de exemplu, folosește tehnologia „Just Walk Out” pentru a urmări ce articole iau clienții de pe raft, taxându-i odată ce ies din magazin.
Gianna Puerini, vicepreședintele Amazon Go, a declarat anterior pentru CNBC că furturile au loc „atât de rar” și că, la momentul respectiv, „încă nu a avut parte de o eroare” din cauza metodei fără casierie. De fapt, tehnologia ar putea reduce rata furturilor din magazinele tradiționale.
„Deoarece tehnologia Just Walk Out este foarte precisă, este tipic pentru comercianții cu amănuntul să vadă că rata de sustragere scade după instalarea tehnologiei. Într-un magazin cu tehnologie Just Walk Out, un client care ia un produs de pe raft și îl bagă în buzunar este taxat pentru acel produs ca și cum l-ar fi pus în coșul de cumpărături„, a declarat Jon Jenkins, președintele Just Walk Out, pentru Fortune.
Sursa: știripesurse.ro