Ministrul Agriculturii despre scandalul magiunului de Topoloveni: Pleacă cu 9 lei de la procesator și ajunge cu 30 la raft

Știrile zilei
În urmă cu două zile, presa semnala faptul că mai multe produse românești, în loc să fie promovate în marile lanțuri de magazine, sunt așezate pe rafturile de jos sau eliminate cu totul de la vânzare.
Printre produsele scoase de la raft se numără magiunul de Topoloveni şi îngheţata din Teleorman.
Ministrul Agriculturii, Florin Barbu, a declarat, astăzi, că ştie despre aceste două probleme şi s-a implicat în rezolvarea lor, adăugând că miercurea viitoare va avea o întâlnire cu magazinele de retail pe aceste aspecte.
„Magiunul de Topoloveni, bineînţeles, a fost băgat în plafonarea adaosului comercial (…) pentru că magiunul de Topoloveni pleca cu 9 lei de la procesator şi ajungea pe magazinul de retail cu 30 de lei.
Prin plafonarea adaosului comercial, magiunul de Topoloveni a devenit un produs agreat de români şi din punct de vedere al calităţii, cât şi din punct de vedere al achiziţionării, pentru că are un preţ corect acum la raft.
Nu putem spune că în magazinele din România magiunul de Topoloveni nu există; este în peste patru retaileri din România magiunul de Topoloveni”, a spus ministrul, după şedinţa de Guvern, potrivit Agerpres.
Citește și:
Lovitură pentru producătorii de legume și fructe: ANPC vrea etichetarea produselor ca la supermarket