Primăria Mihail Kogălniceanu cumpără utilaje pentru întreținerea drumurilor din localitate și pentru sezonul de iarnă
Administrație locală
Autoritățile locale din Mihail Kogălniceanu au lansat în licitație publică contractul care vizează achiziția de utilaje și echipamente pentru întreținerea infrastructurii rutiere. Proiectul este finanțat prin Programul National de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020, Axa LEADER, Submăsura 19.2, Măsura 6/6B – „Investiții în infrastructura de bază la scară mică”, prin GAL Constanța Centru.
Achiziția demarată de Primăria Mihail Kogălniceanu pe 2 mai 2023 va fi împărțită în două loturi.
Astfel, în lotul 1 se dorește achiziția unui autovehicul multifunctional, a unei lame de zăpadă, a unui răspânditor material antiderapant, a unei perii frontale și a unei instalații de stropit.
Suma pusă la bătaie este de 810.000 de lei, fără TVA.
Lotul 2 vizează achiziția unui tractor, iar autoritățile locale sunt dispuse să ofere maxim 228.891,25 lei, fără TVA.
Termenul de livrare a primului lot este de 15 zile de la comanda fermă a autorității contractante. Ordinul de livrare se va emite numai după avizarea procedurii de către AFIR. Lotul 2 are ca termen 45 zile de la comanda autoritatii contractante.
În cazul prelungirii perioadei de implementare a proiectului, contractul de “Achizitie utilaje si echipamente pentru intretinerea infrastructurii rutiere de interes local” se va prelungi proportional printr-un act aditional, fara costuri suplimentare.
Termen de garanție a produselor este de 24 luni, de la livrare. Valoarea totală a contractului este de 1.038.891,25 lei și este finanțat prin Programul National de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020, Axa LEADER, Submăsura 19.2, Măsura 6/6B – „Investiții în infrastructura de bază la scară mică”, prin GAL Constanța Centru.
Durata contractului este de șase luni.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 15 mai 2023, ora 15.00.
Citește și: